Visionboard 2015

image

De kerstperiode is dè periode voor soul searching, meditatie, doelen stellen en bedenken wat het thema van het komende jaar gaat worden.
Ik heb meerdere manieren om dat te doen, kijk mee!

Allereerst begin ik met nieuwe Core Desired Feelings: hoe wil ik mij voelen in 2015. Ik review mijn oude cdf’s en bedenk of ze nog wel passen bij mij.

Mijn oude cdf’s waren: authenticiteit, soulful, open, blissful, spirited, graceful.
Op zich mooie cdf’s maar niet meer up  to date.

image

image

En deze begrippen zijn de paraplu’s voor bovenstaande gevoelens en concepten.

In meditaties van de afgelopen week kwam naar boven dat ik, ondanks dat 2014 een geweldig jaar is geweest, alle beperkingen die ik ervoer uit mezelf voortkwamen. Het is dus belangrijk dat ik deze blokkades en zelf bedachte beperkingen langzaam weghaal zodat ik over het algemeen beter in mijn vel zit.

Daarnaast wil ik mijn hervonden/gevonden spiritualiteit verder uitdiepen (als zelfs je vriend zegt dat je een leuker/beter persoon bent geworden door yoga en meditatie…). Ik wil spiritueel in het leven zijn. Dus niet mijzelf afzonderen in een ashram of op een heide, ok soms mag het en is het zelfs fijn.

Het thema van 2015 is nu wel duidelijk, maar hoe maak je dat visueel? Je raadt het al; door een visionboard! Deze kerstochtend heb ik de schaar gezet in oude nummers van Happinez en Yoga Magazine. Dat was pijnlijk (veel te mooi om te verknippen) maar heeft wel iets moois opgeleverd.

image

Op het bord zie je bloemen waar ik van houd (kersenbloesem heb ik in meerdere tatoeages vereeuwigd), meditatie, de cdf’s van 2015, de lotus voor spirituele ontwaking, oud zeer en beperkingen verwerken, een schildpad, en een reminder om in het nu te blijven.

Ik heb onwijs veel zin in 2015: het wordt nóg beter dan 2014 (kan dat?), en ik heb geweldige dingen gepland!

Kleine greep uit de toffe dingen die ik ga doen:
* Waterloo 200 jaar
* Een workshop van Tijn Touber bezoeken
* Naar een aura workshop met mijn liefste vriendin
* Gave yogalessen en workshops bij mijn yoga school volgen
* De CDF agenda van Danielle La Porte in gebruik nemen
* Het abonnement van Get More Gabby gaat in!

Ik hoop dat jullie ook geweldige dingen voor het nieuwe jaar hebben gepland en wens jullie het beste jaar ooit toe!

Leave a Reply

