Sports Diary #15 & BodieBoost update #5

Sports Diary + BB update

Deze week was ik ziek, bah! Sporten was dus niet een prioriteit deze week en dat was te merken… BodieBoost ging ook minder omdat ik veel minder trek had (dat krijg je als je ziek bent).

BodieBoost

Het dagmenu van deze week bestond uit ‘s ochtends een boterham met appelstroop en 3 mandarijnen, ‘s middags een boterham met rookvlees met een glas Optimel en als tussendoortjes een appel, yoghurt met stukjes chocolade (niet te verwarren met stratiatella), en een halve komkommer. Na een paar avonden kwam de komkommer mijn neus uit, ik vind het toch lekkerder als het ergens bij is, en ik merk dat ik de avondtussendoortjes meestal skip omdat ik geen honger of trek meer heb.

Doordat mijn vriend en ik allebei ziek waren (als je het doet, doe je het goed) en dat zorgde voor een ontregeld eetpatroon: geen honger of juist opeens weer wel. Ondanks dat heb ik me redelijk goed aan het weekmenu gehouden en het diner was elke keer erg lekker en ging er goed in. O.a. rijst met brocoli en falafel, pasta met groenten en gehakt, wraps met groenten, gehakt en hummus etc.

Start WK 1 Wk 2 Wk 3 Wk 4 Wk 5 Wk 6 Wk 7 Wk 8 Wk 9 Wk 10
Gewicht 80 79,5  79,5  79,5  79,5  79,5
Buikomtrek 89 86  84,5  86  83,5  82,5

Bodieboost €14,95

Bodieboost Journal €4,95

Bodieboost Recipe book € 19,95

Sporten

Op maandag heb ik 5min touwtje gesprongen, 5min gehoepeld en 30min. pilates gedaan. Een hele rustige workout maar ook wel uitdagend als je na 1,5min. al aan het piepen bent… Ik wilde maandag absoluut gaan sporten omdat ik voor het laatste de 29ste gesport had (werd in de tussentijd ziek) en het begint bij mij dan toch te kriebelen. Hierna ben ik pas op donderdag gaan hardlopen voor een kwartiertje 5w-5h-5w + yoga van 45min. en heb ik op vrijdag een krachttraining gedaan.

Net heb ik hardgelopen en twee trainingen in 1x gelopen omdat ik achter op schema was. De eerste training was 5w-2h-2w-2h-5w en daarna 5w-12h-5w. Vandaag is erg onstuimig maar ik kreeg het toch voor elkaar om de hele route wind mee te hebben, die was blijkbaar halverwege gedraaid, en dat vond ik helemaal niet erg natuurlijk 🙂

Do: 1,78k

Zo: 4,36k

Totaal loopkilometers: 6,13 k
Jaartotaal loopkilometers 2014:  33,40 k
Weekgemiddelde: 5,56 k

One thought on “Sports Diary #15 & BodieBoost update #5

Leave a Reply

