De Happy Challenge | Visualiseer je dromen

de-happychallenge-logo

 

Vorige week moesten we onze grootste droom bedenken en deze week moeten we het visualiseren. Dat visualiseren kan in de vorm van een visionboard (mag ook digitaal), een filmpje, een prikbord vol inspirerende quotes etc. Zelf heb ik gekozen voor een visionboard maar dan niet met mijn ultieme droom maar de dromen en doelen voor dit jaar. Kijk mee naar mijn creatie!

Eerst nog even uitleg over een visionboard. Het idee is dat je teksten en plaatjes gaat zoeken die te maken hebben met jouw doelen en dromen, die opplakt en vervolgens ergens hangt waar je het elke dag ziet. Dan zou aan het einde van het jaar alles uitgekomen moeten zijn, een beetjeΒ The Secret-achtig. Persoonlijk denk ik, wanneer je het hangt op een plek waar je het elke dag ziet, dat je telkens herinnerd wordt aan het, letterlijk, grotere plaatje en je dus meer geneigd bent keuzes te maken die zorgen dat je je doelen behaald.

DSCN0112

 

Zoals je ziet is het niet mijn ultieme droom van vorige week geworden. Eigenlijk meer beter behapbare doelen voor dit jaar. Ik zal alles even doorlopen.

  • Ik wil fit en gezond zijn dus vandaar de foto’s van hardlopen, eten & quotes over gezondheid of relaxen.
  • Dit jaar wil ik ook afstuderen: hier gaan de finish foto’s en springende dame aan de onderkant over. Ook de vrouw rechts gaat over afstuderen (dit is een werklook maar de vibe vond ik wel een goede). Quotes als ‘relax, no stress’, ‘ik blijf mezelf geloven ook bij tegenslag’, ‘concentratie’, ‘Better your best’, & ‘discipline’ hebben hier mee te maken. En natuurlijk de boxhandschoen: soms moet je er voor vechten!
  • Ook wil ik rust in mijn hoofd en huis: de yoga dame en de interieurfoto linksboven.
  • De quote in het midden ‘Superdun zijn is onpraktisch en een size zero is een carriere opzich’ , ‘Geluk’ & ‘Sexy, confident & smart. That’s you!’ moeten mij er aan helpen herinneren dat ik niet te streberig moet zijn en dat mijn best doen goed genoeg is. Net als het klavertje vier.

Ik heb het bord in mijn sportkamer annex inloopkast gehangen omdat ik hier toch wel dagelijks kom (als ik geen pyjama dag heb πŸ˜‰ ).

Hoe zouden jullie je dromen visualiseren?

 

10 thoughts on “De Happy Challenge | Visualiseer je dromen

  1. Heel gaaf.. moet ook nog steeds mijn vision board maken… ben al paar dagen ziek dus heb alleen blogjes geplaatst die al geschreven waren haha.. Toch nog maar eens doen, morgen is de volgende opdracht al!

Leave a Reply

