Sports Diary #14 & BodieBoost update #4

Sports Diary + BB update

Deze week een baalweek gehad: slechter gegeten, ziek, weinig gesport… Gewoon een beduidend mindere week. Dit is ook de reden dan vandaag pas een weeksamenvatting online komt in plaats van gisteren: ik kon niet eens mijn huiswerk maken zonder dat de letters voor mijn ogen dansten.

BodieBoost

Het dagmenu van deze week bestond officieel uit magere aardbeien yoghurt, een banaan en een nectarine ‘s ochtends maar omdat ik van de week ervoor nog wat fruit over had, heb ik dat eerst opgemaakt.  ‘s Middags moest ik gerookte zalm met kruidenroomkaas eten maar ik ben niet gek op gerookte zalm heb  ik dat vervangen door kipfilet, dit op 2 volkoren boterhammen. Tussendoortjes waren een random stuk fruit en een avocado. ‘s Avonds maakten we een combinatie van dingen die vorige week niet op waren gekomen: vlees vooral, en wat er deze week op het menu stond. Ik denk dat dit volgende week ook het geval zal zijn aangezien ik gister uit eten ben geweest en we altijd wel iets overhouden: ik ben gewoon niet zo heel goed met inkopen….

Deze week was weer een beetje rommelig: mijn vriend en ik werden allebei flink ziek, ik had een baalweek omdat niets zo ging zoals het moest gaan en dat zorgt voor stress. Ik heb ook meer gesnoept dan mocht maar als je over de hele week kijkt is het eigenlijk best weer te overzien: alleen de slechte dagen staan je bij maar je verliest het grotere plaatje, zeg maar.

Start WK 1 Wk 2 Wk 3 Wk 4 Wk 5 Wk 6 Wk 7 Wk 8 Wk 9 Wk 10
Gewicht 80 79,5  79,5  79,5  79,5
Buikomtrek 89 86  84,5  86  83,5

Bodieboost €14,95

Bodieboost Journal €4,95

Bodieboost Recipe book € 19,95

Sporten

Deze week heb ik op maandag 5w-5h-5w gelopen en op woensdag heb ik een 5k gelopen in 46:25, ik ben er absoluut niet blij mee want vorig jaar liep ik op de Singelloop de 5k in 36:51 dus dat is niet zo mooi. Aan de andere kant, ik heb wel een tijd stil gestaan dus het is niet meer dan logisch. Ik denk dat ik woensdag ook ziek ben geworden: want wat was het koud! Warme thermokleding had ik wel aan maar het mocht niet te veel baten.

Verder heb ik deze week 1x krachttraining gedaan maar dat was meteen zo zwaar dat ik er 4 dagen spierpijn van had! Dat gecombineerd met ziek zijn zorgt dat je de hele week op de bank hangt.

Ma: 1,83k

Wo: 5,48k

Totaal loopkilometers: 7,31 k
Jaartotaal loopkilometers 2014:  27,27k
Weekgemiddelde: 5,45 k

Challenges

#JKRunuary: 5,48k in 46:26

#Commit2Fit: 15/15

3 thoughts on “Sports Diary #14 & BodieBoost update #4

    • Ja, vond ik ook wel merkwaardig maar daar moet je dan natuurlijk ook niet al te lang bij stil staan 😉

      Ik voelde me vanochtend verschrikkelijk maar ik moest en zou vandaag sporten (dat krijg je van vaak sporten, dan werkt het als een drug) dus net even rustig pilates gedaan.

Leave a Reply

