Fashion | Nike Spring collection

Nike Spring

Het is halverwege de winter dus komen alle merken met de nieuwe lente collecties en er zitten pareltjes tussen! Nike heeft dit jaar zijn collectie in drie delen verdeeld: running, sportswear en training. Dat betekend dat de sportswear leggings niet per se geschikt zijn om mee hard te lopen, wel even zo handig om te weten. Klik voor mijn favorieten.

To Run

Nike Spring Running

 

Ik aas al eeuwen op dat jasje maar die is zo duur! Ik moet er maar een keer serieus voor gaan sparen. Verder ben ik altijd erg fan van de all black look dus de rechter outfit past sowieso wel in mijn straatje!

To Train

Nike Spring Training

 

Lange shirts en iets langere shorts, love them! De tassen zijn ook niet verkeer trouwens…

To Live

Nike Spring Living

 

De langere shorts natuurlijk, en zo’n shirt met een quote wil ik ook nog wel eens (Francien van GL2R staat het heel goed!). De linker outfit straalt gewoon comfort uit maar dan wel fashionable.

De gehele Styleguide kan je hier vinden en de links naar de looks staan er ook bij, handig!

Leave a Reply

