Sports Diary #12 & BodieBoost Update #2

Sports Diary + BB update

Week 2 van BodieBoost en tegenwoordig heb ik elke dag spierpijn (maar mijn benen beginnen te komen).

BodieBoost

Deze week bestond mijn dagmenu uit ‘s ochtends een bakje volle kwark met een smaakje (ik ben naturlijk meteen voor de Almhof gegaan ^^) en een banaan, als tussendoortje een bakje cherrytomaatjes, ‘s middags twee volkorenbollen met Filet Americain met rauwkost in de vorm van komkommer en sla, 2de tussendoortje was een appel, en de laatste een bakje yoghurt dat ik zelf nog aanvulde met gebroken lijnzaad en rauwe cacao nibs. Deze keer heb ik helaas geen foto’s gemaakt omdat ik het er allemaal niet zo fotowaardig vond uitzien…

Ik heb deze week ook voor het eerst zelf patatjes gemaakt en dat is duidelijk nog een leerproces maar het smaakte best. Koken begin ik weer helemaal leuk te vinden en het inplannen is geen extra gedoe. Deze week had ik wel moeite met het water drinken, een paar keer niet de 1,5L gehaald maar dat gebeurt soms wel eens. Als jokers had ik een avondje bij vrienden van ons en een keertje naar de patatboer (al at ik geen patat). Proberen de jokers meer tot 1 puntje taart beperken in plaats van een avondmaaltijd of iets in die geest.

Dan nu weer de cijfertjes:

Start WK 1 Wk 2 Wk 3 Wk 4 Wk 5 Wk 6 Wk 7 Wk 8 Wk 9 Wk 10
Gewicht 80 79,5  79,5
Buikomtrek 89 86  84,5

Bodieboost €14,95

Bodieboost Journal €4,95

Bodieboost Recipe book € 19,95

Sport

wpid-20140118_110957.jpg

Ging top deze week! Fijn hardgelopen dat deze week ook weer een beetje langer mocht, de foam roller is favoriet en de spierpijn van de Nike+ NTC workouts is hell. Maar ik begin al te zien dat mijn kont, bovenbenen en buik al heel veel strakker zijn geworden. Ook yoga gaat fijn, ik word steeds iets leniger! Dat de krachttraining goed is, merk ik vooral tijdens het hardlopen: het is eerder een kwestie van het ontbreken van conditie dan spierkracht wanneer ik moe word.

Ma: 2,04k

Wo: 1,88k

Za: 1,6k

Totaal loopkilometers: 5,52 k
Jaartotaal loopkilometers 2014:  13,49 k
Weekgemiddelde: 4,49 k

Challenges

#JKRunuary: 2k in 16:27

#Commit2Fit: 14/15

3 thoughts on “Sports Diary #12 & BodieBoost Update #2

    • Dank je! Vond ik ook al, ben ook nu al een stuk gespierder en sterker dan eerst (sport nu ook 5x per week) en doe veel aan krachttraining. Het werpt dus zijn vruchten af 🙂

Leave a Reply

