Personal | Vriendenboekje

Op Jennnsfigments  vond ik een post dat heel erg leek op de vriendenboekjes van vroeger, maar dan de digitale variant. Het leek mij leuk om die in te vullen, klik verder voor het resultaat!

Naam: Nathalie
Leeftijd: 22
Geboortedatum: 6 januari 1992
Geboorteplaats: Hoorn
Broers/zussen: 1 broertje, 1 stiefzusje
Lengte:  1.83
Klas:  nvt
Favoriete vak: Middelbare school: geschiedenis, nu: Crime & Punishment
Minst favoriete vak: Wiskunde. Drama.
Droomberoep: Hoogleraar aan de universiteit.
Hobby’s: Hardlopen, schrijven, re-enactment, lezen, Iers dansen.
Ik houd van: Mijn vriend, de katjes, lekker eten, sporten

Ik heb een hekel aan: Kou, onrechtvaardige mensen, champignons
Favoriete schrijver: Bernard Cornwell

Favoriete serie: Ripper Street
Favoriete film: Kate & Leopold
Favoriete eten: Iers & Italiaans
Favoriete drank: Appelsap & water
Favoriete blogonderwerp: Sport

Favoriete blog: Annemerel.com en GirlsLove2Run
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Groter groeien en mensen inspireren
Wat is je grote bloggerstip: Gewoon doen!

2 thoughts on “Personal | Vriendenboekje

Leave a Reply

