Sports Diary #1

Sports Diary Font

Verzopen met rugby, gestretcht tijdens yoga, zweten als een malle tijdens krachttraining en paardrijden: I’m back!

Soaked during rugby training, stretching with yoga, sweating like a pig while lifting and horse back riding: I’m back!

PicMonkey Collage (5)

Maandag was een rustdag, die zondag kwam ik terug van een weekendje Hondschooten (eerste collage) en dat was, zoals altijd, leuk maar vermoeiend. Wel afgesloten met een buikspier halfuurtje.

Monday was a rest day because the day before we came back from a reenactment weekend in Hondschoote, France. These weekends are a lot of fun but I’m always a wreck when I come back. I ended the day with half an hour abs though.

Dinsdag heb ik bewust overdag niks gedaan om ‘s avonds voluit te kunnen rugbyen. Het regende pijpestelen en het veld was eigenlijk een gigantisch zwembad geworden, dit mocht de pret niet drukken en als echte bikkels hebben we hard getraind. Als laatste oefenden we sliden wat resulteerde in duikpartijen in de plassen dus een hoop lol! Deze keer was de training helaas een halfuur korter vanwege een ALV.

Tuesday I delibretly did nothing during the day so that I could go berserk during rugby. It rained cats and dogs so the field turned in to a pool but we, as the die hards we are, could not be bothered. Because the field was so wet we could practice sliding which was a lot of fun! 

wpid-20130915_182539.jpg

Woensdag uitbrakken van rugby, tattoo zetten en paardrijden en ik kreeg mijn Dam tot Dam Loop startpakket: in dat pakket zat ook een code om Storytel.nl uit te proberen. Een app/website waarmee je luisterboeken kan luisteren, dus ook tijdens het hardlopen, benieuwd hoe dat gaat werken.

Wednesday recovering from rugby training, getting a new tattoo and horse back riding. I also got my number for the Dam tot Dam Loop and they also got me a voucher for an audiobook app: Storytel.nl, you can run and listen to a book, I’m very curious: will it beat my playlist?

Donderdag nog spierpijn van paardrijden omdat het paardje waarop ik reed heeeel sterk was. Tijdens fitness veel armen, buik en benen gedaan. Was zwaar maar wel fijn om weer een keer gewicht te heffen. | Thursday still sore from horse riding since the horse was very strong… I focused on arms, abs and legs while lifting, it was hard but I had fun doing it!

Vrijdag naar een yoga lesje gegaan: er was een nieuwe docent en we werden hard aan het werk gezet! | Friday was yoga-day, there was a new teacher who really worked us!

Zaterdag & zondag heb ik aan sport niks gedaan. Zondag, eigenlijk vandaag, zou ik gaan hardlopen maar het was onwijs druk op mijn werk dus ik ben gesloopt. Misschien ga ik morgen tussen mijn colleges door nog een rondje hardlopen.

Saturday & Sundag I didn’t work out. Sunday, today actually, I wanted to go for a run but work was hysteric and I’m very tired. Maybe I can squeeze in a run tomorrow inbetween my lectures. 

Recap

Ma: halfuur buikspieren | half an hour abs

Di: uurtje rugby | hour rugby

Woe: uurtje paardrijden | hour horse back riding

Do: 1,5u fitness | 1,5h fitness

Vrij: uurtje yoga | hour yoga

Za: rust

Zo: rust

Goals

– Meer hardlopen | Run more often

– Gezonder eten | Eat more healthy

Leave a Reply

