Getting back on track

 

Vandaag even een snelle update wat sporten betreft want dat stond, behalve rugby, een beetje stil de laatste 2 weken. Werk was de grootste reden en nu school weer begonnen is en ik dus minder werk en meer mijn eigen tijd in kan delen is er ook een nieuw schema ontstaan: |  A quick update sportswise because I wasn’t doing much since I started rugby (damn that hurts!). I also had to work a lot and that messed everything up. Luckily shool has started again and that means I work less and can use the time that is left as I see fit, so a new sports schedule is born:

Ma: hardlopen | running

Di: rugby training

Woe: herstellen + paardrijden  |Rest and horse riding

Do: herstellen | rest

Vrij: krachttraining  |weight lifting

Za/zo: hardlopen (wanneer ik zondag hardloop doe ik dit maandag natuurlijk niet). | running but it depends, when I run Sunday I won’t go for a run on monday.

Dates

22 september Dam tot Dam Loop 4Em: we gaan zien hoe dat gaat mijn strakke hardloopschema volg ik niet meer vanwege rugby omdat dat een flinke aanslag op je lichaam geeft en omdat dat ook heel veel conditie is. | We’ll see how that goes since I don’t follow a strict running schedule anymore because of rugby ( it hurts a lot and I run quite a bit during training).

29 september: Singelloop Utrecht 5k

13 oktober: Pijnenburg Bosmarathon 5k

3 november: Maple leaf Crosss 9k, voor deze knijp ik ‘m wel een beetje maar wandelen mag! | I fear this one, but walking is allowed

Goals

Ik hoop ergens in het seizoen ook wedstrijden te gaan spelen met rugby. | I want to start playing rugby games, somewhere in this season.

Buikspieren! Ik heb een papperig buikje gekregen en dat moet wat strakker NTC Classes it is 🙂 |Abs, my belly’s gotten quite out of shape and I want it toned again so NTC Classes it is!

 

What I did do these last 3 weeks

Omdat het niet alleen maar moet gaan over wat ik níet heb gedaan maar omdat wat ik wel heb gedaan ook belangrijk is! | Because this post should not only be about what I didn’t do but also about the little things I did do!

  • Hardlopen met een vriendin en in Blokker | Running with a friend an at my mother’s place
  • Een boom helpen omhakken | Helped to get a tree out of a garden
  • 3 rugby trainingen | three rugby training sessions

En nu wat fitspo om die motivatie voor de eerste NTC training te hebben: | Now some fitspo to make sure I actually start the NTC training scheduled for today…

 

 

P.s. het is #selfieseptember op Girlslove2Run, de hele maand september selfies op instagram posten van voor, tijdens of na je workout, I’m in! | It is #selfieseptember on Girlslove2Run: place selfies from before, during or after your workout during september, I’n in!

Leave a Reply

