Running Tunes

Muziek tijdens het hardlopen: ik kan niet zonder! Het helpt me rustiger aan te doen of juist een tandje sneller te gaan. Vorige week heb ik mijn playlist weer eens geΓΌpdate, wat hard nodig was, en dit is het resultaat.

Music while running; I can’t go without it! It helps me to slow down, take it easy or to excel an go for it! Last week I updated my playlist and this is the result.

 

Omdat Spotify de rest van mijn playlist niet kent en niet in een player wil zetten, de rest van de muziek in YouTube filmjes.

Because Spotify doesn’t know a few songs in my playlist, here’s the rest in YouTube movies.

Leave a Reply

