Snap Shots | Instagram etc.

Omdat ik nooit zo heel veel foto’s maak ik had daar de telefoon en apps niet voor, maar nu wel^^ heb ik even de afgelopen 1.5 maand bij elkaar gezet voor de oh zo bekende ‘My life in pictures/My life in Instagram/Sneak Peak’ artikelen. Hier gaan we!

Because I never took many pictures I never had the right phone or the right apps to share them I now put together the last 1.5 month in a commonly known ‘My life in pictures/My life in Instagram/Sneak Peak’ articles. Here we go!

Daadwerkelijk gekozen1

Een paar random aankoopjes van deze maand (later komt er nog een shoplog online).

A few purchases from last month (there will be a shoplog online later).

Daadwerkelijk gekozen2

St. Paddy’s Day!! We zijn naar St. James Gate gegaan in Amsterdam waar DamWright speelde. Een paar foto’s van de pub, mijn outfit en ons avond eten bij Julia’s.

St. Paddy’s Day!! We went to St. James Gate in Amsterdam to a gig from DamWright, Here’s a few pics from the pub, my outfit and our dinner at Julia’s

Daadwerkelijk gekozen3

Mijn nieuwste nagellak tic: ik heb besloten beter mijn nagels te gaan verzorgen en er eens wat mee te gaan doen dus dan moet je leuke nagellak hebben…. Ook mijn eerste Chanel lipstick (Le Favorite van de lente collectie) en de mooie Betty Bright en Ronnie Red van de MAC Archie’s Girls Collectie.

My latest nailpolish frenzy: I decided I had to take better care of my nails so I had to have new polishes… Also my first Chanel lipstick (Le Favorite from the spring collection) and the pretty Betty Bright and Ronnie Red from the MAC Archie’s Girls Collection.

Daadwerkelijk gekozen4

Poesjes! / Kitties!

Daadwerkelijk gekozen5

Randoms: ik en mijn broer op een verjaardag / opa / ik wachtend bij een benzinepomp tijdens autorijles / zelfde verjaardag.

Randoms: me and my brother on a b-day party / grandpa / me waiting at a gas staion during driving lesson / same b-day party.

Daadwerkelijk gekozen

Re-enactment foto’s! Mijn nieuwste sjaal / het patent / benodigdheden uitbeelding / boodschappenlijst Irish Stew voor aankomend weekend in Bathmen / recept Irish Stew / laatste reparaties aan kleding.

Re-enactment! My newest knitting project / my license / goodies / shopping list for the Irish Stew this weekend / recipe / finishing touches on some clothing.

Voor meer foto’s de hele maand door: volg mij op Instagram!

For more pics, follow me on  Instagram!

One thought on “Snap Shots | Instagram etc.

Leave a Reply

