Tag | First Things

Laatst was ik aan het surfen over het net en kwam ik deze tag bij Marlevi.nl tegen en ik vond hem zo leuk dat ik besloot hem over te nemen.

A few days ago I was surfing the web and ran across this tag on Marlevi.nl, I liked it so much I decided to fill it in.

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt:

First thing you do when you wake up:

Ontbijten en een kop thee drinken.

Have breakfast and  cup of tea.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat:

First thing you do when you’re at the gym:

Ik ga meteen aan de slag met wat cardio: meestal de crosstrainer maar wanneer ik last van mijn knieeën heb fiets ik alleen.

I start right off with cardio, most of the time the crosstrainer but when my knees hurt I do the bicycle thing.
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school:

First thing you do when you come home from school or work:

1 woord: thee.

One word: tea.


Eerste auto:

First car:

Ik heb helaas geen auto maar wanneer ik mijn rijbewijs heb, zal ik gaan rijden in de 4×4 Panda van mijn vriend.

I don’t own a car but when I have my license I will be driving the 4×4 Fiat Panda my boyfriend owns.
Eerste ongeluk/verkeersovertreding:

First car accident/ traffic violation:

In 1999 waren ik, mijn ouders en broertje betrokken in een ongeluk waar we allemaal een whiplash overhielden. Verkeersovertredingen heb ik nog nooit begaan, nog niet 😉

In 1999 my parents, me and my brother were in a car accident and we all had a whiplash. I have never violated the traffic rules, not yet 😉
Eerste wat je wilde worden als je later groot was:

First thing you wanted to become when you grew older:

Abrobaat, ik wilde Adriaan worden.

Acrobat, I wanted to become Adriaan. The guy in blue was Adriaan. 


Eerste keus qua drinken:

First choice when you’re having a drink:

Appelsap of groene thee.

Applejuice or green tea.
Eerste keus dessert:

First choice when you’re having a dessert:

Iets met chocolade, macarons of sorbet ijs.

Something with choclate, macarons or sorbet ice.
Eerste liedje dat in je opkomt:

First song that comes to mind:

Coasts of Galiçia – Celtic Woman


Eerste grote aankoop:

First huge purchase:

Mijn leren Petri rijlaarzen, kostte €300 destijds, helaas pas ik er nu niet meer in.

My leather Petri riding boots, it cost me €300 and they don’t fit me anymore.
Eerste baantje:

First job:

Een krantenwijkje bij FritsPrint toen ik 15 was. Ja, ik ben heel laat begonnen met bijbaantjes…

Newspaper-girl when I was 15.
Eerste keer in het vliegtuig:

First time in a plain:

Toen ik twee was naar Ierland!

When I was to we flew to Ireland!

Leave a Reply

