Glossybox februari

_MG_0794Ik heb sinds oktober een abonnement op de Glossybox, een box die elke maand bezorgd wordt waar een vijftal beautyproducten in zitten. Dit varieert van lippenstift tot handcreme. Wat zat er deze maand in?

Since October I am subscribed to Glossybox, a box that is delivered monthly, you get five beautyproducts ranging from lipstick to hand moisturizer.  What did I get this month?

Elke box heeft een thema en deze maand is het Going inside the beautylab. Zoals je op het kaartje kan zien bevat deze editie twee make-up producten en drie verzorgingsproducten.

Every box has a theme and this month it’s Going inside the beautylab: innovative and experimental products! As you can see this edition contains two make up products and three skincare products.Februari 2013

Het eerste product is een Cheek & Liptint in Rosy Red van ModelCo, dit product heb ik al gekregen in de limited edition van december en destijds was ik al niet zo’n fan van het product. Op mijn wangen werd het heel vlekkerig en het zag er typisch uit, op mijn lippen was het wel te doen maar toch was ik niet enthousiast. Stiekem dus wel jammer dat deze er weer bij zit, maar voor de mensen die de Golden Glossybox van december niet hadden is het zeker wel een interessant product. Fullsize kost het €18,50 en dit is een fullsize product.

The first product is a Cheek and lipstain in Rosy Red from ModelCo, I already got this product in the limited edition Golden Glossybox last December and I didn’t like it. On my cheeks it looked blotched and not polished. On my lips it looked ok but it still did not have a ‘wow factor’. For the people who did not order the limited edition from December it still can be a great product. This is a fullsize product and costs €18,50.Februari 20131

Vervolgens is er een handcreme van Bioterm. Ik ben verder niet bekend met dit merk en dus heel benieuwd naar de werking. Het beloofd veroudering tegen te gaan en heel hydraterend te zijn. Doordat het nog zo koud is op dit moment en ik daardoor droge handen heb, kan ik dus mooi gaan testen of het iets is voor mijn handen! Voor 100ml betaal je €25,01 en in deze verpakking zit 20ml.

Then there is a hand moisterizer from Bioterm. I am not familiar with this brand so I am very curious. It promises to stop ageing and hydrating.  Since it is still very cold at the moment and my hands are very dry due to that, I can test if it works for me! It costs €25,01 for 100ml and this package contains 20ml.Februari 20132

Over het derde product ben ik het meest benieuwd en enthousiast: Silver Powder van Mario Badescu. Op Beautylab.nl had ik gelezen dat het merk goede producten heeft voor een probleemhuid heeft en het zijn beloftes waarmaakt.  Het idee is dat een dotje watten nat maakt, in de poeder doopt en dat aanbrengt op je gezicht. Vervolgens laat je dit tien minuutjes zitten en was je het er af. Het belooft koppige mee-eters te verwijderen en grove poriën te verkleinen. Dat klinkt alsof het voor mij gemaakt is en ik ga het zeker uitproberen! Een fullsize kost €14,00 voor 29ml en in deze verpakking zit 14ml.

I like the third product the most: Silver Powder from Mario Badescu. On Beautylab.nl I have read about this brand and became enthusiastic because it helps problem skin and it makes true what it promises! You have to dip a wet cotton ball in the powder and apply that on your problem areas and let it sit for ten minutes. It will get rid of  blackheads and large pores. A fullsize is €14,00 for 29ml. and this package contains 14ml.Februari 20133

Het Dr. van der Hoog Hydro Active masker in een tube met kwast is een fullsize en kost €9,10. Dat kwastje is zeker handig want op het moment gebruik ik een foundationkwast om maskers aan te brengen. Het beloofd de huid te herstellen en te voeden. Maskers zijn altijd goed om te hebben dus hier ben ik ook heel blij mee.

The Dr. van der Hoog Hydro Active mask in a tube with an application brush is a fullsize of €9,10. The brush comes in handy because now I use a foundation brush for all my masks. The mask will repair and hydrate your skin. I like masks and they are always much used in this household 😉Februari 20134

Als laatste een Air Flow Lotus Effect nagellakje van Bell in de kleur 701. Het is een soort pastel grijs en ondanks dat ik op mijn nagels eigenlijk alleen maar rood draag, als ik al nagellak draag, vind ik dit kleurtje heel leuk en modern. De nagellak laat je nagels ademen door een bepaalde technologie (die niet verder uitgelegd wordt) maar mij maakt het weinig uit of mijn nagels kunnen ademen of niet, zolang het kleurtje maar leuk is. Deze fullsize kost €3,50.

Last but not least an Air Flow Lotus Effect nailpolish from Bell in 701. It is a pastel grey and although I only wear red on my nails when I do paint them, I like this colour very much. The innovative part of this polish is that it allows your nails to breath, I don’t know about that but I like the colour very much and am quite indifferent to whether it allows my nails to breath or not. The fullsize is €3,50._MG_0807

De waarde van de februari editie komt neer op €42,85. Voor het abonnement betaal je maandelijks €14,95 inc. verzendkosten dus je haalt je geld er dubbel en dwars uit. Daarnaast zaten er in deze doos ook nog twee waardebonnen voor een Albelli fotoboek en een korting op een bestelling bij Dr. van der Hoog.

The total value of this box is  €42,85. The subscription costs €14,95 a month shipment costs included. This month the box also contained two vouchers: one for a free Albelli photo album and a €5 off for an order on Dr. van der Hoog products.

Leave a Reply

